En vanlig solig blåsig men varm Söndag =P

                            Hej!!

Idag ringde min klocka klockan kvart i 9! och jag somnade typ tolv halv ett kanske, så det blev inte så jätte mycket sömn idag =( Anledningen till att min klocka ringdew så tidigt var att jag skulle gå ner till kanothuset och hyra ut kanoter om det var fint väder.... och det var vel ganska fint väder men rätt blåsigt så jag kom inte ner förens vid typ halv elva! =P
Men det kom inga som ville hyra  så no money for me =( men men....

Imorrn kommer min 5 och etthalvt-åriga kusin hit!! Hon e söööötast! Hon ringde nyss och sa att vi skulle leka kurragömma ett tag när hon kom och sen ville hon ha pannkakor så mamma fick ställa sig och göra det =P

Men hur har eran dag varit??

Ha det bäääst!!! =)=)=)=)=)=)=) <3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0