Mulen Tisdag =(

                          Hej!

Förlåt för igår, jag råkade skriva att det var Söndag istället för Mpndag =P Lite kul =D

Men idag har det varit mulet igen!!! Men det har inte regnat i alla fall! =)
Jag gymmade idag med, klockan typ 12 eller halv 1 eller nåt tror jag =S Jag skulle ha sprungit  typ nu oxå men jag tror inte att jag klarar det med min fot ='( För er som undrar vad jag har gort med min fot så ska jag berätta:
Det var för kanske en och en halv månad sen, jag och mina två kompisar skulle sova hos mig på nedervåningen, där har vi som "soffsängar" det är egentligen sängar men man kan sitta i dom oxå, och under dom kan man stoppa massa saker och där har vi bl a skivstänger, det är en stång som man sätter på vikter på så att man kan gymma, och på varje sida var det 10 kg, min kompis bar upp stången i höjd med bröstkorgen, stången börja vingla hit och dit och ena 10 kg vikten ramla av och där var min fot så den ramlade rakt på foten.... men som tur var ramlade den på det hårdaste benet i foten så jag bröt den inte, så mamma tyckte inte att vi behövde åka in till sjukhuset, men nu gör det fortfarande ont och hon börjar tro att det är nån spricka eller nått så vi ska vel åka in nån dag tror jag.

Men vad har ni gort idag då??

Ha det bäst! =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0