Regn söndag =(

                               Ett regnit hej på er alla!

Idag gick jag upp kvart över 8 för jagt skulle gymma med Erik och Jonte klockan 9, men sen kom Erik hem vid kanske tio i 9 och skulle äta och fixa så vi kom inte ivåg till gymmet förens vid typ 20 över 10! Jaja bra att jag kom iväg att träna på förmiddagen i alla fall =) Efter träningen kom jag hem, dushade och sen iväg ner till "stan" för att käka lite lunch med Erik, Jonte, Pelle och Niklas.

Nu är jag i alla fall hemma, Erik och jonte åkte precis iväg till "riktiga" stan (stockholm ) och köpte lite skrot, dom kommer vel snart hem tror jag, så att vi kan ut och springa =)=)=)

Vad har ni gort idag då??

Ha det bääääst! =)=)=)=)=)=)=)=)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det låter kul :) Men du vet att det är måndag inte söndag va? XD Jag har köpt skor och jeans idag =)

2008-07-07 @ 23:00:39
URL: http://nea93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0