Dans och Paddling <33333

                                                                         Peace up yooows!

Idag har jag varit på dansläger och sen har jag  paddlat <33 Jag paddlade med Deniz det verkade som om hon oxå tyckte det var kul =) =) =) =) , vi paddlade till vattenskidklubben det är inte så långt men typ lite lagom eftersom Deniz bara har paddlat 3 gånger.
Imorrn är sissta dagen på danslägret ! :'( , och typ sissta dagen ever jag träffar Annika!!! *snyyyyyyft*
Det är helt OTROLIGT!!! mamma har till och med söängt sig till den nivån så hon köpte färdiga pannkakor!!!!
Nu går nog väröden under!!!! , nu ska jag gå och äta dom  = /

Peace dpwn yowws See you later aligator =P


Okej det var inte jaag och Deniz som paddlade men det var näära eller??
(Det är min farmor och farfar och min pappa)


Kommentarer
Postat av: Vanja

haha =)



jag är inte så jättebra på att förklara saker, så jag tycker du ska kolla på den här sidan:



www.designadinblogg.se



Där finns verkligen allt! ;D

2008-06-19 @ 00:06:00
URL: http://fairlyfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0