Dansläger slut :(

                                                             Peace upp yoooowsss!

Idag var det sissta dagen på danlägret  :(, och sissta dagen för typ eveeeer som jag träffar Annika :'( :'( :'( :'( , jag kommer nog ALDRIG få en så bra danlärare som henne :'( :'( :'( .
På danslägret träffade jag och Deniz en tjej som heter Lisa!!, hon e fett shysst!!!!!
Tänk imorrn är det midsommar, jag ska ut till Utterholmen med familjen och mina kusiner, vi ska typ läörar oss namnen på alla "gammlingar" =P, det blir vel...... Kul?

Det var allt för nu!, kram kram!!!!







Lisa!! <3























Kommentarer
Postat av: emma

söt bild :)

2008-06-27 @ 21:50:20
URL: http://mmilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0