Erik 24!

                                                    Hipp hipp Hej Hej, hipp hipp hej hej!

Idag fyller Erik 24 år! Gratttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!!!

Jag var på kanotskola idag igen.... kul?? inte speciellt, och jag gick BARA för Deniz skull och nu säger hon att "Det är ingenting för mig, kanot håller inte i längden", men jag menar typ alla som går där går ju bara den veckan för att det är kul, man måste inte alltid prova på nått och sen börja på det men men..... vi får se om jag går ändå, för jag gick bara för hennes skull och det är ju inte speciellt kul att "lära" sig paddla på nytt för typ femtio elfte gången......

Efter kanotskolan var jag med Emelie igen.... det var kul! Men nu åker hon till Danmark och sen till Tyskland, och sen hem förmodlingen så det blir vel itne så mycket att man träffar henne, men det var kul att få träffa henne två dagar i alla fall =)

Sen blev det Erik- 24:a -år-firande=) åt lite mat och lite tårta, Erik fick en Lamborgini (vet inte hur det stavas men om jag säger att det är en bil kanske ni kan lista ut vad det står =P ) Fast det var en leksaks bil =P =P =P men han fick en spargris tillsammans med bilen så det är bara tt börja spara så blir det nog snart en såm med eller?? =P

Jag paddlade idag med =) fast det blev inte alls hårt, för jkag provade en ny ostadigare kanot så jag kunde inte köra så hårt utan fick nöja mig med lite få-in-balansen-paddling =P

Jaja, kram kram gummibanan =P!!


Så här kanske Eriks bil ser ut när spargrisen har blivit lagom full med pengar =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0