Söndag!

                                      Hejsan hoppsan!

Som jag skrev i morgonens inlägg så var jag tvungen att RUSA ner till KH för att hjälpa till med kanot uthyrningen, och där blev jag fast! =P Jag var där typ hela dan.... men det är kul!
Och innan jag gick hem paddlade jag... och jag VÄLTE!!!!! hihi snacka om klantit!!!

Ja men imorrn blir det nog vila, jag ska in och shoppa med Matilda =)=)=)
Kommer vel lägga in lite bilder ifrån shoppingturen imorrn.

Just det jag bakade rabarber paj igår som jag sa =) här kommer några bilder


Rabarbern va randig!!!!


Nu ska vi stoppa in den i ugnen!


Snart färdig!!! iiiiiiiii!

Sen han jag tyvärr inte ta nån bild när den var färdig

Hej då! KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: Diana

sv: tack så mycket =)

2008-06-29 @ 22:25:48
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0